Sa-bien Fotografie

Posts tonen met het label zwart-wit. Alle posts tonen
Posts tonen met het label zwart-wit. Alle posts tonen

dinsdag 4 januari 2011

Zwart-wit fotografie




Gepost door Sa-bien Fotografie op 00:17 Geen opmerkingen:
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest
Labels: fotoshoot, jongeren, zwart-wit
Oudere posts Homepage
Abonneren op: Posts (Atom)

Labels

baby (3) bewerking (1) dier (2) fotoshoot (9) hond (2) jongeren (2) kinderen (7) macro (1) zwart-wit (1)

Volgers

Over mij

Sa-bien Fotografie
Fotograferen is mijn passie.
Mijn volledige profiel tonen
Heb je interesse in een leuke fotoshoot?
Mail dan voor vragen en/of informatie:
sa-bienfotografie@hotmail.com







Blogarchief

  • ▼  2011 (10)
    • ▼  augustus (2)
      • Cats and dogs
      • Back in business
    • ►  mei (1)
    • ►  april (1)
    • ►  maart (1)
    • ►  februari (2)
    • ►  januari (3)
  • ►  2010 (6)
    • ►  december (6)
Thema Eenvoudig. Thema-afbeeldingen van merrymoonmary. Mogelijk gemaakt door Blogger.